Lördag

Känns inte alls som att helger existerar längre. Eftersom att jag jobbar känns det ju inte precis som helg på  Lördagarna. Men ja, det är ju mkt bättre då med pengar än att känna att man har helg liksom. Var riktigt kul att jobba idag. Vet inte riktigt varför, det bara var det :) Stod i kassan hela dagen och det var en massa folk.
Idag när jag slutat åkte mamma och jag till moster å hälsade på. Busade med Anton och gosade med Wilma. När vi skulle åka hem så ville Anton följa med så då fick han ju såklart det. Han valde då rätt dag också, eftersom att vi skulle äta pizza här hemma, och det tycker han om :)

Snart kommer min Pelle hit :D - Som jag längtat. Vi ska först kika på SvenssonSvensson å sen myyysa i sängen framför en film skulle jag tro - myyyspyyys :) Har saknar honom väldigt mkt så det känns mkt bra att få träffa honom igen. Va ju jättelänge sen nu, typ 3 dagar sen. Haha. Men det känns som jättelänge iaf. På Tisdag har vi varit tesammans i 13 månader. Tiden bara springer iväg som de känns.. Men underbart är det! Jag älskar honom över allt annat<33

Kommentarer
Postat av: Cärow

"Va ju jättelänge sen nu, typ 3 dagar sen."
Haha. Man ska undvika att bli kär helt enkelt ;P

2007-12-15 @ 21:28:18
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0