Ledig - IGEN

Jaha, då var man ledig även idag.. Jens (läraren vi skulle ha idag) ringde mej när jag gjorde mej i ordning och sa att han hade fått förhinder så att det inte blev några lektioner idag.. Skaplig tur att man var hemma och inte hade hunnit åka till skolan. För då hade det varit skapligt surt, åkt till skolan helt i onödan liksom. Tur att han fick fram mitt nummer så han kunde ringa iaf :)
Såå, vad ska man göra idag då?! Det är väl sånt som märks.. Ska vara med Pelle iaf, det är nått som är säkert.

Ska kanske jobba i morgon också.. Har fått en massa dagar som jag ska jobba nu - trevligt :)

Satan i gatan vad jag inte gillar spindlar. Alltså dom är ju bara pyttesmå kryp men jag tycker inte om dom, dom är läskiga. Huua.. När jag skulle duscha igår så tog jag ner handduken från dörren och svepte den om mej, sen skulle jag gå på toa innan jag duschade så jag la ner handduken framför mej, å då får jag se en jättestor spindel (tyckte jag iaf, kanske var typ 2 cm) PÅ handduken - som jag just haft omkring mej. Så jag hoppade upp på toaletten och skrek på Pelle som fick komma å rädda mej, snabb som attan var den, sprang runt på golvet som en took. Läre ju sett måttligt kul ut när jag stod där uppe för en egentligen liten sprindel. Alltså, vaah?! Det är ju bara en pytteliten krabbat om man jämför med mej. Men ändå är jag rädd för dem, helt sjukt egentligen! Men så är det..

Nääe nu ska jag nog hitta på nå annat.. Men vad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0