Julskyltning

Jag och Pelle for till Ljusdal idag för att kika om de va nå roligt folk ute på julskyltningen eller om de va nå annat skojj som hände, men icke! Skapligt värdelöst! Elin gick med oss också, men vi gick inte mkt alls, bara fram och tillbaka en gång å sen åkte vi hem, haha. Men blev ändå typ dyblöt i skorna på den lilla biten, så nu håller vi på å torkar dom så jag ska kunna ha dom i skolan i morgon, fast skulle ju vara måttligt skönt om dom inte hann torka så man kunde vara hemma med älsklingen å myysa :) Det skulle man ju verkligen inte säga nej till, men om man stannar hemma så missar man säkert en massa viktigt i skolan. Usch, HATA skolan. Hata detta jävla slaskväder, nu när snön har envisats med att komma så kan det väl vara minusgrader så den inte tinar bort för då blir de ju bara en massa äckelslask.

Pelle och jag var faktiskt så duktig idag så att vi skottade bort snön från gården, fast mest Pelle eftersom att snön va så blöt och tung ;P Men jag hjälpte till ganska mkt jag med :)
Och igår lagade vi mat till oss och svärfar eftersom att svärmor som sagt var borta, å sen diskade Pelle :) Vi är då för bra vi.
Längtar tookmkt tills vi flyttar :)

Nääe nu ska vi ta å kika på film och myysa :)

Tjaråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0