Jullov

Satan va skönt med jullov, fast vet inte riktigt egentligen om jag har hunnit känna så mkt av det. Det är ju lugnare å vara i skolan än å jobba liksom. Men ändå så är det skönt att slippa skolan med alla läxor å sånt. Men nu jobbar jag bara två dagar till å sen har jag riktigt jullov så man kan få slappa lite - SKÖNT :)

Har inte tid med datorn alls nu så det blir ju inte mkt skrivet på denna blogg, men det kommer väl sen nått tag. Är väldigt körig åså innan jul nu. Åså jobbar jag ju hela dagarna nu då så då blir det ju som det blir..
Så - jag har inte tid att berätta för er om vad som händer i mitt liv helt enkelt ;P

Har inte tid att skriva nått nu heller egentligen, måste väl fixa lite med julklapparna nu medans man har tid. Men slutar ju fyra i morgon så då kanske jag hinner lite då med.. För känner jag mej själv rätt kommer det inte bli så himla mkt gjort eftersom att jag är så trött så det kommer vara mer lockande med sängen..

Nääe nu ska jag gå så får vi se om det blir julklappar eller sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0