Julafton och fjällen

Igår var det julafton - trots att det inte alls kändes som det. Hade noll julkänsla, vettefaan varför.
Fick bland annat pengar till körkortet, kläder, presentkort, lotter, godis och en kamera :)
Kameran (en Sony DSC55 - Svart) fick jag av älsklingen. Blev jätteglad, fick en snereaktion eller vad man ska säga, jag började gråta. Vet inte varför, det bara kom.  Lite pinsamt men vafaan;P Vi firade julaftonskvällen hos moster, med massa mat och folk. Pelle firade ju också med oss - trevligt värre :) Wilma skrek såfort hon var hos nån annan än mej, det va lite småkul må jag säga ;P Det var full fart hela kvällen. en helt klart trevligt kväll helt enkelt.

Idag ska jag och Pelle till fjällen, ska hälsa på Helena, Lasse och Linnea. Fast vi ska åka före å värma upp stugan deras tyckte dom, haha.
Vi ska åka skoter å mysa. Det som är tråkigt är att vi ska åka hem redan i morgon, eftersom att vi båda ska jobba på Torsdag. Men det ska bli himlans kul ändå :) Vi får väl göra om det nån annan gång då vi har bättre med tid.

Nääe nu läre jag göra mej klar, får skriva mer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0