Fredag

Jobbade idag, va rätt mycket folk, men ändå lite om man jämför med hur mycket det kommer bli dagarna alldeles innan jul - Huua.. Är alldeles trött i huvvet efter allt stök idag å ont i ryggen har jag med, hade väl inte så bra skor för att stå i kassan idag kanske.. Ska jobba i morgon med fick jag reda på idag och då kommer det bli ännu mer folk eftersom att det är helg.. Så då gäller det att sova mycket inatt så man orkar vara trevlig mot alla i morgon :)

Älskling, hoppas verkligen att jag kan komma till dej i morgon..
Synd på så vis att jag jobbade idag och att jag inte hade nå grejer så att inte Maggan kunde hämta mej som hon tänkte.. Hon är då förjävla söt, ringer å frågar om hon ska hämta mej :)
Men hoppas som sagt att vi kan fixa till det så att jag kan komma till dej i morgon efter jobbet, annars kommer jag bli tokig. Vill inte sova själv nå mer..!! Längtar så himla mycket tills vi flyttar älskling så att jag slipper vara utan dej så mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0