Fjällen

Var som sagt till fjällen i Tisdags och åkte hem i förrgår. Det var himlans mysigt. Va väl lite drygt å åka bil så länge men det gick :) Vi åkte skoter några timmar på Onsdagen, det var väldigt skojj. Jag tycker om att åka skoter :) Var upp på fjället å kikade, väldigt fin utsikt men det blåste så jävla mkt så där var vi inte länge. Åkte vidare och stannade på ett mysigt ställe och fikade. Alltså helt sjukt underbar fjällvistelse trots att den bara var en kort stund.
Ska kanske upp till fjällen i morgon igen å fira nyår där uppe åså men vet inte, vi får se hur det blir.. Skulle ju vara otroligt mysigt men lite drygt att åka så mkt. Men som sagt så får vi se hur det blir. Det är sånt som märks.

Jobbade igår också och fick lön, kändes otroligt bra må jag säga :) Så snart ska även jag börja med körkortet, haha.

Nääe nu läre jag ta å städa lite på mitt rum å sen packa eftersom att Pelle kommer om en timme å hämtar mej.. Har mkt mer å berätta egentligen men hinner inte just nu.

Tjaaråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0