En i mängden

Ja då har man anslutit sej till mängden då. Fast egentligen vet jag inte riktigt varför men tänkte att det iaf var värt att testa ;P
Sitter här med medicin-läxan och har skittråkigt och då kom jag på den briljanta iden att skaffa en blogg. Haha. Att man alltid ska komma på en massa andra saker som man kan göra istället för att göra läxa som det var tänkt. Men alltså, läxa är så grymt tråkigt.

Nääe undra om jag ska orka gå upp å diska då?! Läre ju göras det med. Svärmor är borta idag och då brukar ju jag diska men nääe har inte någon lust med det alls nu faktiskt, får se om jag går upp senare :)

Första December idag, helt sjukt va tiden går snabbt alltså. Snart är de jul - mysigt! Fast inte allt julstök innan. Jag börjar faktiskt få panik såhär tre veckor innan jul, vad ska man köpa till alla i julklapp? Och det som jag får mest panik över är vad i hela friden jag ska hitta på å köpa till min goos?! Ahhh..! Men det löser sej nog - förhoppningsvis.

Nääe nu läre jag göra lite läxa igen innan Pelle kommer hem från garaget för då läre det ju absolut inte bli någon läxa gjord. Haha.. Inte om jag känner oss rätt, hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0