Dagen

Det blev inte riktigt som jag tänkt mej idag. Var ju ledig å tänkte spendera dagen med Pelle, men det blev inte så. Han måsta vara i garaget å mecka med lastbilen så då åkte jag hem. Tänkte att det var lika bra, tråkigt att bara sitta ensam och uggla hemma hos han liksom. Så först skjutsade Pelle mej en sväng på sparken - det var himla skojjbann. Å sen tog jag bussen hem - mindre kul. Det kändes oerhört jobbigt att behöva åka hem idag på nå vis. Blev tårögd flera gånger. Ville verkligen inte åka. Menmen, kan ju inte bo där hela tiden liksom. Måste ju visa sej lite hemma också. Men förhoppningsvis så ska jag tillbaka efter jobbet på Lördag, om allt blir som jag vill :)

När jag kom hem idag så gick jag nästan direkt fram till moster och kusinerna. Kände att jag måsta få träffa mina små busfrön. Det var himla mysigt må jag säga. Tror faktiskt moster blev glad över att jag kom också. För då fick hon tid till att fixa lite annat eftersom att jag gick runt och bar på Wilma - i typ två timmar så att hon var glad och nöjd :) Och då fick ju moster dona i fred utan att Wilma skulle hålla på å skrika eller nå. Satan vilken söt liten tjej Wilma är alltså. Det blir ju så att man längtar tills man får en egen liten krabbat. Hon är snart en månad nu - lillfisen min :) Hon blev arg och började skriva när jag sa att jag måsta åka hem, visst kanske bara var ändå som bäbisar brukar göra ibland men känns bättre att tolka det som att hon blev arg för att jag skulle åka hem ;P
Min goanton tyckte väl att han fick aningen för lite uppmärksamhet från min sida idag men det gick bra ändå. Han lugnade ner sej efter ett tag. Svårt de där när man inte har typ fyra armar och två famnar som man skulle behöva ibland.
Idag bokade Moster mej till dopet :) Jag ska bära - himla trevligt. Bar ju både Julia och Anton så då ville moster att jag även skulle bära Wilma. Man känner sej så speciell :' )

Älskling, bara så att du vet det så saknar jag dej väldigt mkt. Inge kul alls att vara utan dej på dethär viset - kom hit och myys med mej! Visst vi träffades senast idag, men det känns ändå som att det var jättelänge sen. Jag är så kär i dej så om du bara de visste. Det finns inget som är så vackert som kärleken mellan oss två. Du är det absolut bästa jag har, du betyder nå oerhört mkt för mej ska du veta. Du är den underbaraste jag någonsin träffat. Jag kommer alltid älska dej Pelle<3

Kommentarer
Postat av: Hon med den KALLA bilen

how how.
jadu, VEM skulle jag hacka och mobba på? :P

2007-12-13 @ 18:56:00
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0