Ännu en dag på jobbet

Mycket folk som vanligt idag, men det gick ju såklart bra ändå. Lite rörigt bara. Är jättetrött nu ja och även det är ju som vanligt :p
Träffade Vivi-Anne idag när jag varit å köpt mat åt mamma och mej. Det var oerhört trevligt må jag säga, har inte träffat henne på hur länge som helst nu. Hon är så goo den tanten eller damen eller vad man nu ska säga:)
Idag skulle mamma ut å äta med några kompisar efter jobbet så då kunde jag ju inte åka med henne hem så då fick Olle ställa upp å skjutsa hem mej istället, haha.
När jag kom hem var mormor och morfar här. Fick betalt för städningen vilket kändes bra :)

Älskling, din underbara sate, jag saknar dej jättemycket. Vill inte ha det på dethär viset längre. Vill att du ska vara här hos mej nu så vi kunde lägga oss i sängen och bara hålla om varandra, det skulle vara väldigt mysigt nu faktiskt. Känns som att det var jättelänge sen man träffade dej :( Hoppas vi ses snart iaf.
Jag älskar dej, obeskrivligt mkt<3

Nääe undra om man ska ta å kika på en film då?! Fast då somnar jag antagligen eftersom att jag är så trött..

Kommentarer
Postat av: Cärow

Shaa! Jag lyckades :) tack för hjälpen. Lyckades till och med fixa bort den vita bordern runt kortet. thanx! =)

2007-12-15 @ 11:09:07
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0