18 December

Får nå fel på datajäveln. Den vill verkligen inte fungera som den ska. Så får väl hoppas att det går att få till ett blogginlägg, haha.. Det får helt enkelt bli som det blir.

Idag klippte jag mej :) Känns bra förutom att det är ovant eftersom att det känns så kort. Vill ha tillbaka mitt långa hår. Men man vänjer väl sej. Får hoppas att det växer ut snart igen om inte annat.

I morgon är det äntligen sista dagen i skolan innan jullovet - SKÖNT! Känns verkligen som att jag behöver ett lov nu, haha. Ska väl egentligen gå på Torsdag i en och en halv timme med men eftersom att jag ska jobba så struntar jag i det ;P I morgonkväll är det ju julshow också, hoppas verkligen att den blir bättre än förra året, för då sög den verkligen. USCH! 

Igår  började Pelle utbildningen på sitt ev. nya jobb :) Känns oerhört bra eftersom att detta medfört att vi kan sova med varandra i princip varje natt. Så otroligt härligt att slippa sova ensam liksom.
Idag är det den 18:e December vilket betyder att Pelle och jag har varit tesammans i 13 månader. Helt sjukt underbart. Som jag älskar dej pojken har jag aldrig älskat någon förut :)

Igårkväll var Pelle och jag å hälsade på kusinerna. Wilma sov i Pelles famn nästan hela tiden. Hon verkade trivas där, såg ut att sova så gott så. Passade då på att knäppa kort på mina sötnosar :)

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0