13 December

Riktigt kort dag i skolan idag - mkt skönt! Lyssnade först på när Ljusdals Lucia sjöng i aulan och sen fikade vi i matsalen å sen slutade jag. Så då tog jag bussen till Hudik. Kände att julklapparna verkligen måsta inhandlas medans det fanns tid. Eftersom att jag ska jobba i morgon och på Lördag. Å sen Torsdag-Söndag nästa vecka. Å sen på Måndagen är de ju Julafton så det fanns inte så mkt tid att spela på liksom..
Men nu är det mesta inhandlat. De som jag inte köpt kan jag fixa i Ljusdal.. Känns väldigt bra att vara nästintill klar :)

Nääe nu läre jag göra nå nytta, vad nu det skulle vara?! Hehe ..

Kommentarer
Postat av: Mobboffer

Får hoppa på någon oskyldig individ. En etta kanske? ^^

2007-12-13 @ 19:33:33
URL: http://airolin.blogg.se
Postat av: Marie

Seriöst, åkte du SJÄLV till Hudik? Haha. Skämta åsido ;)

2007-12-14 @ 19:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0